14 Ekim 2015 Çarşamba

Eksiksiz...

Niyazı Cem Eylemeyen Dilim
Gönlünde Suskun Katreler var
Yağmur Altındaydık.
Islandık...
Nisyanım Var bu Hayatta
Bütün Dalları Sağlam Bıraktık
Belkide Ondan Ayaktayız Hala.
Gözlerim Acıyor.
Gözlerim Arıyor.
Boyundan da Söz Edeyim mi?
Tam Dudaklarıma Değer Alnı Mesela
Hani Burama Kadar Dersiniz ya;
İşte Öyle "Tam Dudaklarıma Kadar"
Eksiksiz.
Bi Panik, Bi Heyecan
Sanırsınız Aşığım ben O'na...
Sonu Olmasa Bari Hezeyan!
SesSizlik ve Sakinliği Severmiş Belli ki;
Ama Mezarlığa Gitmemiş
Her Yudumda, Her Lokmada
İşte Yoruldum Şimdi...
İçimdeki Muzdarip Çocuk Varya
Elindeki Değneği Savuruyor!

Bir Oraya Bir Buraya.
Hayatım Acıyor Hatta Kanıyor.
İliklerim Serinledi O'nu Görünce
Yüzüme Hemen Bir Gülümseme
Yazarken Bile Gülümsüyorum Mesela.
Kelimelerim Tökezledi, Hayallerim İse Daldı Gitti...
Ruhum Bastı Çığlığı O'na
Duymadı ki Ne Beni, Ne Ruhumu...
Ruhundan Bir Ses Yükselsin
Haydi!
Seviyorum O'nu, Biliyor Bunu.
Gönlümün Talebi Tekrar Özgürlük
Ne Zindanım, Ne Karanlık Bende
Hayat Üç Harf İki Heceyle...
İsa dedim İsa Bu
Vasiyet Dolu Ağzım-Burnum.
Sanmayın ki İsayada Buluruz.
Öyle ya
İsa Üç Harften Bile Yoksun...
Tanrıya Gittim, Elim Boştu
Elim Boştu Ama Ruhum Sarhoştu!
Uff Anlatamadım yine.
Anlatamamak Ne Kötü..!
Beyaz Sayfalara Karalamalarım Çoktur
Anı, Acı, Hüzün ve Keder İle...
Hepsine Samimiyim
ve
Hepsine Sahte...
Pazara Çıktım Tezgahım Var
İp de Sattım , Can da Sattım AŞK da...
Ucuza Geldik Ucuza!
Yok Pahasına Gitmeyelim bari
Değerim Bellidir...
Hatırlatayım
Hayatım İki Evre :
Ondan Önce
ve 
Senden Sonra Diye...[13.10.2015]/[İ.G]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder