16 Eylül 2015 Çarşamba

Ben Herşeyim

İsyanların Olduğu Bir Ülkem Var Benim.
Kendi Kendisi İle Savaşmayı Seven İnsanlarla Doluyum.
O İnsanlar Benim.
Ne Başkanım , Ne Başbakanım. İkisi de Benim.
Her Memleketin Asisi Benim.
İstediğimi Öldürür, İstediğime Ölen Benim.
İstersem Ölün Diyen Benim.
Sözler de Benim, Emirler de Benim.
Can Benim, Beden Benim. Bir Bütün İkisi Birdenim.
Pazarım var Ülkemde. O Pazar da Benim. Canları Satan da Benim, Can Alıcı da Benim.
İpim Var Pazarımda. İpler de Benim. İstediğim Renklerdeyim. Renkler Benim.
Sokak Satıcılarım var Ülkemde. Hem Siyahım, Hem Beyaz Olan Benim. İkisini de Öldürebilirim.
Çünkü Ölüm Benim. Silahları Kullanan Benim. Kurşun Atan da Benim. Kurşun Yiyen de Benim.
Bomba Atan, Etrafı Yakan, Yıkan da Benim. Kendimi Yakalayan Polis de Benim. Yargılayan Avukat da Benim.
Bu Ülkede Adalet de Benim, Hukuk da Benim.
Hapishanelerim Var Ülkemde. Hapishaneler de Benim. Gardiyanlar da Benim.
Türkü de Söyleyebilirim. Türkü de Benim.
Ağıt Yakanlar var Ülkemde. Ağlayanlar da Benim, Ağıt Yakanlar da Benim. Zaten Ağıt Bizzat Benim.
Anlaşmakta Var bu Hayatta Belki Benim Ülkemden Uzakta.
Olsun!
Anlaşma da Benim. Hayatta Benim, Ülke de Benim.
Barış da İsteyebilirim. Savaşta İsterim. Savaş da Benim Barış da Benim. Savaşada Bilirim, Barışa da Bilirim.
Kader de Benim. İster Giderim, İster Gelirim.
Çünkü Ülke Benim. İstediğim Gibi Yönetirim. Yönetim de Benim.
Ben Ülkeyim.
Ben Herşeyim.
Herşey de Benim..![İ.G]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder