27 Ağustos 2015 Perşembe

Kaybolan Düşler ve Yıkıntı Giz'ler

Bir Sabah ve O Sabah Cumartesi. Cumaları Sevdiğim Doğrudur ee Onun Ertesini Sevmemek Olur Muydu ?
Yanağıma Bir Buse Esintili Nefes ile Günaydın Sabah Sesi. Kısa Bir Sarılmadan Sonra
Kahvaltıya Hazırlık Vakti Geldi. Sıcak Bir Duş Alıp, Yaklaşık 5 dk. Suyun Altında Sakinlik Gibisi Var mı ?
-- Kaç Ekmek Alayım Gülüm Diyen Bana " Bir ekmek al Sen Simit de Seversin."
Gülümsemesi Yok mu ? Dünyada Cennetin Adresi. Üzerinde Sabahlıkla Bana Sırt Dönmesi. Eve SesSiz Girip  O'nu O Kapıda Seyir Etmesi varya En Yüksek Hasılatlı Filmlerden Bile Daha Keyifli...

Çayı Hazır, Kahvaltı Masası Gayet Süslü.Bardakları Hep Sağ Tarafa Koyar. Anlarsınız Buram Buran Mutfak O' Kokar...
Bilir Benim Çayı Açık İçtiğimi, Onun Şekersiz Çayını Yudumlayışını Seyredişlerimi Hep Sevmiştir.
Farkında Değilim Oysa Ben. Birlikte Yapılan Kahvaltıdn Sonra Birlikte Çıkılan Gezmelerimiz Var Bizim.
Gezip Gördüğümüz Yerler Var.
--Yorulduk mu biraz ?
Adım Adım Seyredermiş Meğerse.
--Sen İyi ki Varsın Hayatımda diye Başlayan Güzellemesi ... ,
Hayatımın AŞK'ısın Cümlesi ile Biterdi.
"Ayaklarım Düz Adım Atarmış, Adımlarım Düz, Bacaklarım Düz Yürürmüşüm...
Bilmem!
Yere Her Sağlam Adımında Sana Olan Güveni Artıyor, Öyle Sağa Sola Yalpalayan Bacakların Yok, Sağa Sola Göz Kırpan Adımların Yok, Düm Düz Bana Adımların...
...
Akşam Vakti "Yorğunuz" tabi Puff Koltuklarımızda En Beğendimiz diziyi Seyredişlerimiz. Ama Dizinin Sonunu Hep Ertesi Gün İzleyişlerimiz Meşhurdur. Tanrıya Dua Sebebimdi Resmen!
Yazdığım Her Hikayede, Baş Rol Onundur. Figüran Dahi İstemez. Her Romanımın İlk Okuyucusu, İlhamlarımın Kaynağı ve Dahi Eserlerimin Sebebi.
Bana Kalırsa ;
Tanrı Kendisini O Olarak Gösterdi Bana..!

Ensesine Dökülen Kestane Tonu Saçları Çok uzun Olmasa da Omuzuna Uzanırdı Uçları. Ona Bakınca İçim Kabarırdı...
Arkasından Usulca Sokulduğum her gün. İncecik Belinden Sarılıp Bileklerinden Sıvazladığım Bedeni.
Ensesinden ve Boynundan Öperdim! Sonrası Malum Hep Ateşli Öpüşmeler.
O Uzun Saatleri Odadaki Dereceye Sormak Gerek. Kaç Dakika  Kaç Derece...

Birlikte Girdiğimiz Cümlelerden; Yumuk Eller, Buruşuk Yüz ve İnce Sesler Gelirdi. Ay Sonu Hesaplarımız zaten Hep Hüsrandı.
Ya O Vazgeçerdi İsteklerinden ya Da Ben Feragat Ettim Haklarımdan. Müşterek Ya Hayat Ne O Eksildi Bu Durumda ne de Ben Tükendim Durmadan..!

Çığlıkları Vardı Gecenin Geç Saatlerinde.
Gözleri Kapalı , Besbelli Uyuduğu. Çok da Korkmazdı Aslında Gökgürlemesinden. Ama Sarılırdı Sıkı sıkı. Geçmiş Acılarımıza Bağırırdı Belkide Çığlıklarla ;
-- Korkma Yok Birşey.
Gülümserdi. Günün Her Saati Gülümseyebilir ve o Gülümseme Bir tek Ona Bu Kadar Yakışırdı!
Pazartesi Sabahı Erken Uyandım. O Uyuyor Hala Derinden...
Bir eli Hep Göğsümde Uyurdu. Sanki Ben Olmazsam Uyuyamaz Gibi.
Beyaz Teni, Pembemsi Dudakları
Boynuna Dökülen Bir İki Tel Saçları Varya,
Uyandırmadan Öpmem Gerekir!
Başardım.
Sesini Duymadan İşe Gitmek Huzurumu Kaçırmış Olsa da Onu Seyrettiğim Bir İki Saat Telafi Etti Bir Zaman Sonra. Küçük Bir not Yaz ve Avucuna Bırak.
Suyumuzu da İçtik Hadi BismiLLAH...

İş Sıkıcı. Ondan Uzağım. Yıllar Olmuş Olsa da Ben Ona Hala Aşığım.
Akşam 18.3* eve Gelirdim Hep. Bazen Geç Kalınca Balkondan Seyrederdi Yolları. O Balkon Onunla Güzel.
O Günden Sonra Bir Daha Eve Giremedim. Ev Hala Kilitli. Eşyalar Yerli Yerindedir.
Dağılmış Yatak Odası, Dökülmüş Bütün Makyaj Malzemesi.
Ayna da Kırıktı Yanlış Hatırlamıyorsam. Ev Hala Aynı
Muhtemel Buram Buram O kokuyor Duvarlarında.

Çok Yıllar Oldu ve Olacak Belkide. ve Aksatmam Her Gün Evin Önünden Geçmeyi.
Kimisi Yalnız der,
Kimisi Deli...
Kimisi de Ekmek Su Verir Bana, Sağolsunlar Düşünmüşler...
Acıktığımdan Değil, İhtiyaçtan Yiyorum.
İki Yudum  Bir Soluk Oda Çok Belli Ki.

Her Akşam Çığlıkla Uyanıyorum. Belkide O Çığlıklar Benimdi, 
Hatırlamıyorum ki...
Banklar Yataklarım, Kaldırımlar Yastık Olsa da : Göğü Çektim Yorgan Misali O Yoksa ÜşüYORUM.
Sanmayın O Evden Çok Uzaktayım. Her Sabah Ben O Evin Önünde Uyanıyorum...
...
(Sokak Arası Ceketi var Üstünde Bir kolu Yok! Ayaklarında Yırtık Kahve Rengi Bir Ayakkabı, Gözleri Hep Ürkek)[Korte'den Yalnızlığa Düşüncelerimden Bir Pasaj][İ.G]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder