27 Kasım 2013 Çarşamba

Azat ET! Lütfen...

Hani Dedin Ya Zaman,
Evet Gerçekten Zamanmış Seni Benden Alan...
Kaç Gün Geçti Biliyor Musun Mesela.
Ya da En Son Sözlerimizi Hatırlar Mısın...
Gecenin Bir Yarısı Kapında,
O Kör Karanlıkta Sana Ağladığımı Mesela...
Hani Demiştin Ya Bana GEÇECEK Hepsi CANIM Diye,
Zamanla Alışacak Belki Unutmasan da Vesaire Vesaire...
Oldu Dediğin Gibi Zaman,
Ama Değişen Ne Var ki : SEN Yoksun O Yok
Yok Ulan Yok.
Sana Öyle İnanmıştım Ki Sevğilim;
Sana Öyle İnanmıştım Ki.
Hııııhhh Yalanmış Meğer, Küçük Bir Aldatışmış...
Ne Oldu Diyemedim! Sözlerden Vaatlerden Hayallerden Dem Vurdum Belki...
Çok İnanmıştım.
Gönlüne Girdim Sanmıştım.
Şimdiler de BEN Hala Seni Unutmadım.
Anı'larımda Göz' Yaşlarımda Ne Bileyim Hayatım'dasın İşte...  
Neyse Çok Küfür Ettim Yine AFEDERSİN Sevğilim.
Gereksizce.
Bilemezsin! Bilemeyeceksin!
Sana Sözüm Emin Ol!
Her İkisinden de.
Ama Azat Et Lütfen!
Lütfen!
Sözlerimi Hatırlıyorum.
Aynılarını Tekrar Ediyorum.
Ve Biliyorum Sen Tanrı Yazdı Diyeceksin.
Bense ... ...
Neyse Zorda Olsa Neyse...
Azat ET!
Lütfen Azat Et.
Bizimleyim Ama Seni İstemiyorum Artık.
Azat Et!
Lütfen...[İ.G]




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder